keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Answering Time!

Vastaan nyt teidän kysymiin kysymyksiinne! ENJOY! :D


tykkäätkö matkustella?
- JOO! Mä rakastan matkustelua! Itseasiassa toivoisin että mu tulevaisuuden työ liittyis matkusteluun tai että siinä saisi matkustella ympäri maailmaa! Tykkään oppia eri maiden kulttuureita! :)

 
mist ostat yleensä sun vaatteet ?
- Ostan suurimman osan yleisistä vaateketjuista kuten Gina Tricot ja H&M, mutta tykkään tuuunailla vaatteita itse esim. niiteillä! :)
 
ent asusteet? 
-Samoista paikoista! :)



onks sul siskoi/veljii?
 -ei olee! :D

mikä on suurin unelma?
- mun suurin unelma on olla maailman kuulu muotisuunnittelija, -tanssija tai se että pääsisin tapaamaan Justin Bieberin!

ootko tulossa justinin keikalle ? 
-en oo tulossa suomen keikalle valitettavasti, mutta ruotsin keikalle mulla on permanto liput ;)

mitä tv sarjoja katot? 
- en oikein mitään, tykkään kyllä tosi paljon Jersey Shoresta! ne on tosi hauskoja XD

 
mikä on sun lempi vaatemerkki?
- ööööööhm...varmaan joku obey tai hollister tai vans vaikka en niitä itse paljoo omista, ne on vaa siistei ;)
 
fanta vai kokis ? 
-KOKIS!!!
 
missä maissa oot käyny?
-Ranska 3x, tanska, ruotsi 5x, mauritius,unkari,saksa,englanti, monaco, liechenstain. saudi arabia ja luxemburg on ollu kivoja v'lilasku paikkoja! :D

tykkääks robinista ja ootko käyny sen keikoil?
- OIHHHH! mä oikeesti rakastan robinia ja oon nähny sen 5 kertaa, se on niin hyvä esiintyjä et on kiva aina nähä se livenä!!! <3
 


Kerro kielimatkastasi ;)
- Mun kielimatka oli parasta ikinä! Olin 3 viikkoa Brightonissa, Englannissa ja 3 päivää Pariisissa! Asuin sen ajan paikallisessa englantilaisessa perheessä 2 tytön kanssa, toinen oli jostai Slovakiasta ja toinen oli Italiasta! Vietin aikaa siellä Charlotan kanssa joka on nyt mun tosi tärkee kaveri! Matkan aikana oppis paljon englantilaista kulttuuria ja englannin murretta! Vieläki taivun puhumaan mielummin sitä kun amerikan englantia! Ainiin, ja sain paljon kavereita ympäri maailmaa! suosittelen kielimatkailua kaikille seikkailun haluisille ;)

Mitä lehtiä luet ja mitä mieltä olet niistä?  
-en oikeestaan lue lehtiä paljoa, mutta Miss Mix ja Ellen on kivoja lehtiä, Ellenissä on parasta kaikki muotivinkit!!!

Mitä kaikkea musiikkia kuuntelet?  
-kuuntelen melkein kaikkea! Eniten tykkään dancesta ja popista ja dupstepistä! hevi ei uppoa millään tavalla! :(

Pidätkö yhtään suomalaisesta musiikista (ei välttämättä suomenkielisestä)?
- oijoijoijjjj Robin ja SATIN CIRCUS! en vois elää ilman niitä! Satin Circus on mulle jotain niin speciaalia, ja  oonki tavannu pojat jo aikaisemmin! ihania! :3<3


kuinka kauan sul on ollu tää blogi??? :) <3lla:Caritasi
- moi Caritaa!!! <3<3 alotin bloggaamisen syyskuussa mun muistaaksenni! :)<3


ooks koskaa juonu alkoholii?
- Oon joskus maistanu muttä en kyllä oo juonu! :D

ooks koskaa polttanu?
- yök en! kaikki jotka polttaa haisee.

mitä mieltä oot alkoholin käytöst humalan hakuisesti? 
- se on tyhmää. 18-23 vuotiailta voin sen ymmärtää xD

entä alaikäsenä? 
- ei oo mitään järkee pilata sun sisäelimii, en itte kunnioita ryyppääjiä millään tavalla :)

jos et oo juonu viel alkoholii ni aijoks juoda alaikäsen tai koskaa?
-En ainakaa alaikäsenä oo suunnitellu juovani. Se vaikuttais mun harrastuksiin ja en haluuu pilata mun mahiksia! Kuitenki parin vuoden päästä oon 18 ja sillon saan juoda, ei mulla oo mitää kiirettä sitä alkoholii kitata kurkusta alas. kyllä mä varmaa aikuisena kuitenki juon :D mut sillo oon aikunen.

mihin maaha matkustaisit jos saisit valita minkä tahansa?
- USA!! <3

mitä suunnitelmii enskesälle sul on?
- varmaan käydä paljon konserteissa ja mennä Ruotsii Sagan luo, viettää aikaa kavereiden kaa ja vois sitä Hesaanki mennä ;)

kerro 5 parast merkkivaatetta :):)
-Hollister, Burberry, Guess, Marc'o Polo ja Vans! :D


Kuinka pitkä oot?
- Oon 178cm! :)

Ja onko koskaan tyhmää olla muita aina isompi/pidempi?
- No ei oikeestaan. Kuulen aina paljon kehuja siitä, että kuinka pitkä olen, harvoin tulee negatiivista palautetta! Välillä on tietty ärsyttävää kun on aina kavereista se pisin, mutta ei sekään nyt oikeen haittaa :D

Häiritseekö se sua?
- Eipä juuri! Tykkään olla huomion keskipisteenä ja kaupungilla kulkiessa saan paljon ns. hyvää huomiota, tykkään siitä!! :) tä lisää mun itsevarmuutta, kiitos Harry! ;) :


Miksi kirjoitat blogia?
- Kirjoitan blogia, koska tykkään valokuvata ja kertoa kaikkea jännää mitä mulle mun elämässä tapahtuu! Ja tottakai sen takia, että pystyn ilmaisemaan itseäni täällä paremmin kuin missään muualla! :)<3

Tossa oli kaikki kysymykset ja oli ihan kivaa vastailla niihin! kiitos kaikille jotka lähetti kysymyksiä!! :)<3 joskus taas uudestaan!


2 kommenttia: